خدمات سرور مجازی


 سرور مجازی چیست ؟ در محاسبات، ماشین مجازی مجازی سازی یا شبیه سازی یک سیستم کامپیوتری است. ماشین‌های مجازی مبتنی بر معماری کامپیوتر هستند و عملکرد یک کامپیوتر فیزیکی را فراهم می‌کنند. پیاده سازی آنها ممکن است شامل سخت افزار، نرم افزار یا ترکیبی از این دو باشد.

بیشترین هدف و خدمات ما سرورهای مجازی هستند لذا برای مشاوره می توانید با ما در تماس باشید .
شماره تماس : 05836425073

shape two
our services header

ویژگی های سرور های هاست ارا

طراحی گرافیک اختصاصی

جدیدترین نسخه وردپرس روی هاست شما فقط با انتخاب یک گزینه در مراحل خرید

کد نویسی استاندارد

جدیدترین نسخه وردپرس روی هاست شما فقط با انتخاب یک گزینه در مراحل خرید

میزبانی سایت

جدیدترین نسخه وردپرس روی هاست شما فقط با انتخاب یک گزینه در مراحل خرید

سئو و بهینه سازی

جدیدترین نسخه وردپرس روی هاست شما فقط با انتخاب یک گزینه در مراحل خرید

dots
our services introduction

سرعت وب سایت و امنیت وب سایت شما تامین می کنیم

تمامی هاست های هاست ارا از وب سرور پر سرعت لایت اسپید استفاده می کند با کانفیگ حرفه ای تیم هاست ارا افزایش بسیار زیاد سرعت وب سایت خود را تجربه کنید ما به شما اطمینان می دهیم که از سرعت وب سایت خود راضی خواهید شد.

shape two

سرویس های دیگر هاست ارا

مدیریت سرور خود را به ما بسپارید

مدیریت سرور چیست؟ مدیریت سرور شامل تمام نظارت و نگهداری مورد نیاز برای سرورها برای عملکرد قابل اعتماد و در سطوح عملکرد بهینه است. این شامل مدیریت سخت افزار، نرم افزار، امنیت و پشتیبان گیری برای عملیاتی و کارآمد نگه داشتن محیط IT است.

خدمات مانیتورینگ هاست ارا

مانیتورینگ سرور فرآیندی است که در آن فعالیت روی سرورهای شما قابل مشاهده است - چه فیزیکی و چه مجازی. سرورها دستگاه‌هایی هستند (یا به طور فزاینده برنامه‌هایی) که اطلاعاتی را که بر حسب تقاضا در اختیار سایر دستگاه‌ها، برنامه‌ها یا کاربران قرار می‌گیرد، ذخیره و پردازش می‌کنند. یک سرور می تواند صدها یا حتی هزاران درخواست را به طور همزمان پشتیبانی کند. به این ترتیب، اطمینان از اینکه همه سرورهای یک سازمان مطابق انتظارات کار می کنند، بخش مهمی از مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات شما است.

سرور مجازی (کلود)

یک تعریف ساده سرور ابری این است که سرورهای ابری سرورهای مجازی (نه فیزیکی) هستند که در یک محیط رایانش ابری اجرا می‌شوند و در صورت تقاضا توسط کاربران نامحدود قابل دسترسی هستند. سرورهای ابری درست مانند سرورهای فیزیکی کار می کنند و عملکردهای مشابهی مانند ذخیره داده ها و اجرای برنامه ها را انجام می دهند.

در هز ضمینه می توانیم به شما خدمات ارائه کنیم

کانفیگ چیست ؟ سرور های مجازی و یا اختصاصی علاوه بر اینکه نیاز به سیستم عامل نرم افزاری برای استفاده کاربر های عادی دارند نیاز به پیکربندی نیز دارند به پیکربندی نرم افزاری کانفیگ گفته می شود .

هاست ارا برای دریافت جدید ترین محصولات و بروز رسانی قیمت ها کلیک کنید!
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها